20 februari 2009

Nämen!

Ett inlägg till! Ser man på haha...va bara tvungen o skriva en sak jag upptäckte idag som jag tyckte va lite kul. Jag kollade på Ellen DeGeneres show och Anne Hathaway va där o pratade om filmen "Bröllposduellen" och en av rollerna i filmen heter Liv! Undra vem som kom på det liksom av alla namn...folk kanske fattar snart att man faktiskt kan heta Liv, hoppas!

Har tvättat min fina jeansskjorta nu, den är perfekt! Love it!
Just nu sitter jag o kämpar mot mitt choklad sug...dagarna innan ni vet...eller kämpar o kämpar, ica är stängt så jag har väl inget val. Tänk om jag hade fått lägenheten på stan jag va o kollade på förra veckan, då hade de bara varit o springa ner till musses eller nåt...hååh ge mig en lägenhet, nu tack!

Men helst ett jobb först...buhu! Hatar att vara "mellan två jobb" som det så fint kallas. Ge mig bara ett jobb så jobbar jag! Hur mycket ska man behöva söka jobb här i livet?! Borde inte jag få ett ganska lätt, jag som varit så duktig...haha löjlig jag låter, sitter o tycker synd om mig själv. Men det är så drygt att ha otur med jobb...
Man kanske borde flyttat till örebro o pluggat istället...nej, det hade vart jobbigt det med. Ska satsa på Eskilstuna till hösten =) fan att jag missade att anmäla mig till högskoleprovet! Onödigt, verkligen, men jag glömde verkligen helt bort det. Har ju haft jobb i mitt huvud.

Ska gå o leta efter nåt gott i köket nu...vad mycket skriva det blev, vet inte vart allt kom från!
Hoppas någon av nån anledning "råkar" kolla in här då hehe...puss o krami salami

1 kommentar:

Anonym sa...

krami salamii
hahahah

freshprincesse.blogspot.com

guess whooooooo mohahah