27 februari 2009

Uh oh!

Det va ju löning i onsdags...min sista lön på ett tag. Fattar inte vart jag ska få pengar från alltså. Så jävla sämst att jag inte kommer få alfa kassa! Men men...jag skulle ner på stan o bara köpa ett par ljusa jeans från gina tricot, men det gick ju sådär...förutom jeansen köpte jag den här klänningen...


Den är lite mer korall färgad i verkligheten. Jag hade nio stämplar i den här gina stämpel grejen så med jeansen blev det tio o då fick jag 150 kr rabatt, så jag fick alltså den här klänningen gratis! Sen köpte jag fyra linnen på cubus, två baslinnen i svart o vitt för typ 65 kr st, o sen ett grått o ett beiget, lite bohemiska för 50 kr st. Men allt det va ju billigt så det kändes ok.
Men sen kom syndar köpet som jag inte kunde låta bli. Dom här från bianco fast i turkost...förstår ni va snyggt?!

Jag vet att jag är dum i huvudet för att jag vill flytta hemifrån o inte kan spara ett skit men jag kunde inte motstå dom...dom ligger kvar i kartongen ifall jag blir tvungen att lämna tillbaks dom för ekonomins skull...

Jag har ju kollat på en massa lägenheter nu på sistone o igår va vi på visning här på viksäng o jag vågar knappt prata om det för det känns som otur då (peppar, peppar) men håååh säger jag bara! Tapetsera om o lägga nytt golv och då ni, lovely! Står mellan mig o fyra andra, på tisdag får jag veta...

Nu ska jag försöka övertala min bror att åka på road trip med mig i det fina vädret till tuna park!

Talk to you later, lovers and haters

Inga kommentarer: