28 februari 2009

Y yo te amare, te amare por siempre!

Satt o "youtubade" gamla låtar, hamnade på nån vänster på Anastacias "Sick and Tired". Gillar när den där mannen sjunger på indiska, eller punjabi som det heter. Han sjunger "Laa liya be-parwa de naal Dil" och det betyder "I gave my heart to a careless person" hittade jag på internet (nej, orkade inte översätta det till svenska)...men jag vet att det finns en låt som bara går så utan Anastacia, hörde det på en dokumentär om världens minsta kroppsbyggare för ett tag sen...om nån vet vad den heter kan ni ju säga till ;)
Kommer ni ihåg Panjabi MC - Mundian To Bach Ke haha den kommer alltid när man är på discoteken utomlands..minnen!
Blir på riktigt bra humör när jag hör gamla godingar som Rob'n'Raz - Take a ride, skit skön låt! O latinamerikanska låtar påminner mig alltid om barndomen, Enanitos verdes - Lamento boliviano...youtuba den ;)

Nu måste jag ta tag i den här dagen, hoppas jag får va på bra humör resten av dan (peppar, peppar)! Va jag har blivit skrockfull alltså...


Errare humanum est, ignoscere divinum - Att fela är mänskligt, att förlåta gudomligt
Puss

Inga kommentarer: