08 juli 2008

Inga kommentarer

Fint väder idag men har ändå inte orkat ta mig ut för att göra nånting. Dagen började inte så bra. Jag ser inte fram emot nästa vecka, har en dålig magkänsla spelar ingen roll vad det handlar om, är bara rädd att jag ska förlora något jag verkligen inte klarar av att förlora...jag vet, säger man A får man säga B, men jag är bara tvungen att skriva av mig så ni kan ju bortse från dehär...


En sak jag tänkt på är varför vissa personer har så svårt för att säga tack. Med "vissa personer" menar jag mina grannar. Jag hjälpte en tant som bor under mig för ett tag sen att bära upp en stor grönmatta upp för trappen men fick man nåt tack för det?! Nej! Hon frågade bara om jag verkligen orkade lyfta haha...o igår stod jag kvar i porten o väntade på en annan granne som kom bärandes på en stor tvättkorg. Hon tackade förstås inte heller, hon hälsade bara på en annan som stod utanför! Haha fattar inte sånt där, jag skulle aldrig strunta i att säga tack till nån som hjälper mig. Skulle känna mig jättedum om jag glömde säga tack nån gång! T.ex. när man kutar till bussen och busschauffören väntar då blir jag jättetacksam o tackar ordentligt tycker sånt är viktigt, för då känner man att man gjort nåt bra för en annan människa o det känns ju alltid bra!


Ska nog gå o köpa mig en marabou chokldkaka nu. Hur många rutor behöver du för att bli glad? Hmm fem eller sju stycken...
Hoppas det blir en mysig kväll iallafall, orkar inte tänka jobbiga tankar mer. Vill att alla ska må bra nu, tack!

2 kommentarer:

C i s s i sa...

Har mina aningar vad din oro kan bero på.. Hihi. men don´t worry, försök iaf..

Nu tänkte jag ringa dig för att se vad du har för dig:) Muah!

Leave sa...

Du får ju inte ljuga, det är inte tillåtet i min blogg. du ringde ju inte alls haha...cissi då ;)