01 juli 2008

Kom inte på nån rubrik...

Fick några gulliga kommentarer om att min glugg var unik, men som jag svarade på dom så försvann den när jag hade tandställning o nu har den kommit tillbaka lite grann när jag slutade sova med den där äckliga bettskenan, och det vill jag ju inte. Plus att det finns mer risk att det fastnar mat där...haha nerå, kunde inte bry mig mindre om sånt. Men jag vill ha ett vitt, rakt hollywood leende, eller så nära man kan komma iallafall!

Idag ska jag till stan med pappa hehe...ska till mimer o tjata lite på dom om en lägenhet. Dom skickade nämligen ett mail och ville ha nåt sorts arbetsintyg men jag ska dit o säga att jag ska jobba på Hilton i sommar, om jag inte jobbar kvar tar jag studielån i höst och i värsta fall får pappa hoppa in o hjälpa till. Men det är bara i värsta fall, jag vill helst klara mig själv.
Sen ska vi till VLT o kolla bilderna från när jag va hårmodell förra sommaren. Tänkte köpa några om det finns några jag tycker om. Man har ju inte så många såna kort på sig själv, det blir ju mest att man bara har vimmelbilder

Hoppas det finns nåt kul o göra idag, är rastlös hela tiden!!! Va ska ni göra tjejor?

Inga kommentarer: