13 juli 2008

God bless!

Vet inte riktigt va jag ska skriva idag...den här helgen har inte varit rolig. Har kännt mig typ såhär --->
Men det slår a-l-d-r-i-g fel (peppar, peppar). Söndag är en bra dag helt enkelt! Det känns mycket bättre nu! TACK! LOVE LOVE LOVE


Imorn åker jag till Dalarna med pappa! Åker tåg hem på onsdag, jag är ju ändå en stadstjej har inte varit där på snart två år...dåligt av mig! Jag måste ju träffa släkten o lära känna min kusin som tydligen blivit social haha har känt honom hela livet men ändå känner jag inte honom...o min kära farfar, den enda mor/far-förälder jag har kvar


O jo sweeties, nummerbytet blir av, inte än bara...vill ju att bara några ska ha mitt nummer, inga busringare t.ex.!!! Men det är ett superlätt nummer, jag loovar! Skulle skrivit ut det här om det gick hehe...och ärligt talat, hur ofta slår man ett nummer egentligen? Man trycker ju bara fram det på mobilen o ringer, eller huuur?

Nu ska jag packa lite, pusselipuss

Inga kommentarer: