01 juli 2008

Tamia - Officially missing you

Sitter o lyssnar på världens depplåt, Tamia - Officially missing you. Inte för att jag är särskilt deppig så, men den passar lite nu o den är så bra! Speciellt den här remixen


Love it! Skön hon den där Tamia...

Några andra gamla godingar som jag lyssnar på nu:
Mya - Fallen
Mya feat. Sean Paul - Things come and go
Fabolous feat. Jagged Edge - Trade it all
Fabolous feat. Tamia - So into you

Vet inte varför jag fastnat på dom låtarna men iallafall...bästa låten är ändå Jordin Sparks & Chris Brown - No air! Kan man skriva en bättre låt eller..? Perfekt är vad den är!

Bra att de blev lite fint väder ikväll, det va på tiden! Va hos pappa o plockade lite smultron i hans trädgård, riktig sommarkänsla! Inte så kul att jag brände mig på en brännässla bara...aj!
Sen gick jag o Elin ner till Kajen's o åt glass. Yummie! Måste sysselsätta mig hela den här veckan, det blir jobbigt annars! Plus att jag är rastlös hela tiden, jag vill jobba! Haha låter kanske konstigt men jag har ändå inget bättre för mig o alla andra jobbar ju så man kan ändå inte göra nånting. Ska till Vingåker Factory Outlet imorn med pappa. Hoppas det finns nåt bra! Nån som vet om de finns bra grejer där?

Well, well ska väl sova nu. Jag vill att den här veckan ska gå så fort som möjligt...hasta mañana


Inga kommentarer: