03 juli 2008

If you aint here I just can't breathe!

Va ju på Vingåkers Factory Oultet igår! Köpte en beige/turkos adidas tröja i typ sammet, en beige adidas kavaj/jacka, en present (kan ju inte avslöja vad), en tiger t-shirt och en mössa, allt för 557 kr
Och så fanns det en Scorett outlet där de va typ halva priset plus att de va "ta 3 betala för 2"! Köpte ett par ljusbruna pumps, ett par vita tygskor och ett par vita tofflor och betalade 400 kr! Skit nöjd


Vet inte om det känns så kul att flytta hemifrån längre, det är så himla tråkigt o va själv! Visst att det är kul o ha det precis som man själv vill, men sen då? Jag åkte till Fanny igår när jag kom hem från Vingåker o käkade o kollade på film...sen blev jag så himla deprimerad när jag skulle hem! Inte för att jag inte brukar va själv men det är mycket skönare att komma hem till någon! Eller va tycker ni? Brukar ni känna så?
Tur att telefonen finns säger jag bara!


Äntligen fint väder, ska nog ta en promenix till pappa nu så man får lite mat i magen
Imorn kommer Tone hem till V-ås, hoppas det blir en mysig tjejkväll

2 kommentarer:

Cec sa...

haha jaa jag har ångest för att flytta ifrån min syster. jag är också riktigt sällskapssjuk! vi lär ju ses imorgon =) puss

Anonym sa...

va fin den där adidas tröjan lät!!