05 juli 2008

Love is in the air...tudududududuu...

När det är Power Meet (eller Power Big Meet som det egentligen heter) blir Västerås en laglös stad. Många trafik ljus funkar inte, man får åka hur man vill och hur många man vill i bilarna, folk hänger ut ur bilarna o så får man va hur full som helst o föra hur mycket oväsen som helst! Förutom chauffören då...kul med lite liv i stan (ja jag vet, liv) men det är lite jobbigt när man cyklar o bilarna skiter i att man står där vid övergångsstället o väntar haha...naaw!

Igår va jag, Elin, AnnSo och Annsos kille hemma hos Tone o drack vin o pratade en massa! Skit mysigt, har saknat henne
O ikväll var vi hos Natta som fyllde år i onsdags o firade henne...kul o träffa alla, kändes som gamla tider. Men jag fick såklart åka hem först eftersom jag jobbar imorn...men av nån anledning känns det inte så tråkigt att inte kunna följa med ut...börjar bli en tråkig gammal kärring haha

Usch vilken hemsk bild jag hittade! Nee nu ska jag försöka sova
Håååh! Imorn blir en underbar dag! Det blir det, jag lovar

4 kommentarer:

Cec sa...

haha "har faktiskt saknat henne" men liv då. borde du inte ha gjort det :P hihi hoppas det går bra på jobbet stackare.

Leave sa...

Hehe jag menade ju inte så! nu är det ändrat :)

C i s s i sa...

Din mupp! Du hade haft jätte-roligt om du följt med ut. Toppen-kväll med perfekt fylla :)
Men vet att du jobbar, jäkla skit-tid sådär tidigt på morgonen!

Pusss

Leave sa...

Hehe men det är lugnt för mig, är inte sugen på fyllor längre :)