30 juni 2008

It's just those rainy dayz...

Kommer ni ihåg den låten med Mary J Blige & Ja Rule?! Det va min favorit låt ett bra tag! Älskar den fortfarande, kan vartenda ord i låten hehe...lyssna o njut...

http://www.youtube.com/watch?v=FZr4dVm4qGc


Vid den här tiden finns det inget bra på tv..tittar på Viasat History på ett program om Inkafolket (ursprungligt folk från Sydamerika för er som inte visste). Det är det bästa på tv just nu haha
Jag skulle ner till stan o äta lunch med Elin men det blev ju regn o rusk...o åska! Läskigt ju...man kanske borde stänga av tvn?


Ringde till tandläkaren o avbokade en tid hos tandhygienisten och bokade en tid för att lägga plast på mina framtänder...510 kr per tand!!! Seriöst, dom är ju galna på riktigt!
Men jag gillar verkligen inte min glugg...man ska väl inte va så ytlig men jag hade ändå tandställning i nästan två år, känns ju som att man vill vara helt nöjd då. 1020 kr för att slippa min glugg...det är det väl värt, right?


Va ska man göra en tråkig dag som denna då? God mat, snacks o till en bra film kanske? Spicy hot och The Notebook
Ja, vi säger så...have a lovely day people!



3 kommentarer:

Anonym sa...

Men jag älskade din glugg! Men du ska ju självklart göra det som får dig att känna dig fin :D hoppas allt är bra beautiful!

Anonym sa...

Liv knäppo din glugg är unik kolla på Madonna hon har fortfarande sin kvar!! =) ne ja skoja man ska göra som man känner men fan va dyrt.....

Leave sa...

Hehe va gulliga ni är! men den va ju borta efter att jag haft tandställning, vill inte ha tillbaka den =)