12 juni 2008

No more drama in my life!

Ska börja denna blogg med att klargöra två saker: Nej, jag är inte tillsammans med någon, och nej jag ska inte tatuera in någons namn. Haha det är så skrattretande, vart får folk allt ifrån? Jag har aldrig sagt att jag är tillsammans med nån så lägg inte ord i min mun, tack! Vem jag träffar eller inte träffar, rör faktiskt ingen annan
Så nu vet ni, ni som hade funderingar om det! För det verkar vara en del som har undrat av nån anledning...
Det verkar vara så intressant att hitta på rykten...sitter man där och tänker "nu ska jag hitta på nåt smaskigt att skvallra om" eller är det som viskleken, att en person säger en sak och i slutändan blir det något helt annat? Det är inte som att det är kändisar ni skvallrar om...
Eftersom vi alla bor i samma stad, kan vi inte bara fråga varann om det är nåt (fråga personen det handlar om alltså, inte fråga alla andra) så slipper vi missförstånd. Eller så sköter alla sitt eget, eller va säger ni?
Jag har tröttnat ganska rejält på dem som inte kommit över fasen att behöva dramatisera allt i sina och framförallt i andras liv...väx upp! Det har jag gjort

4 kommentarer:

Anonym sa...

hehe jag håller med dig livo ;) // Jess

Cec sa...

aa jag förstår inte hur folk orkar. har dom såååå tråkigt liv så dom måste engagera sig så hårt i andras. /cec

Leave sa...

ja det är väl så. stackars männsikor! undrar om dom blir roade av att snacka...

Anonym sa...

A QUIEN HAY QUE PEGARLE??? HAHAHAHAHAHA LOVE YOOUUU