17 juni 2008

No mercy gossip folks!

Tänkte skriva ett argt inlägg, igår var jag så grymt förbannad på alla avundsjuka, patetiska människor Ni kan äta
Men idag är jag glad och lycklig, jag är en lyckligt lottad tjej helt enkelt! Så vi hoppar över det, för den här gången...du/ni kommer ändå få precis vad du/ni förtjänar, it's called Karma

Så, nu lägger vi det bakom oss! Nu till midsommarafton, som jag faktiskt inte ser fram emot så mycket. Det är lite som nyår att man förväntar sig att de ska bli jättekul, sen blir det ofta lite halvdant bara för att man försöker för mycket...det här med att supa sig dyngrak så man inte vet vad man gör o inte komma ihåg nåt känns väl lite väl uttjatat. En perfekt midsommar skulle va att va utomhus med ett gäng glada, sköna människor och grilla gott, äta jordgubbar o glass, skratta som fan o bara ha det riktigt trevligt! Håller ni inte med? Jag vill iallafall bara va med nära o kära och slippa gå ut o träffa på massa dräggiga fyllekajor haha Men vi får se hur det blir, oftast vill ju alla andra gå ut.

Vad ska ni göra för trevligt på midsommar då mina vänner?

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej vacker!
visste inte att du hade en blogg förrän jag fick kommentaren nice! den ska läggas in på favoriter! hoppas allt är bra med dig annars.bra att det inte blev att argt inlägg, sant att man får det man förtjänar me tiden :D

Anonym sa...

Jo konstigt nog så känns det jättebra att vara hemma i gurkstan. Det känns verkligen som jag kommit hem...saknar bara en del med gbg. Klart att vi ska ses nu när jag är här. vi får höras inom den närmaste tiden kramar!