26 juni 2008

Lazy!

Latdag idag, sista dagen jag är ledig den här veckan. Va tvungen att köpa pizza för att jag inte orkade koka pasta haha hur lat är man inte då!

Det mest irriterande som finns hände mig igår...min mobil fick nåt flipp o ville inte funka
Helt plötsligt dog den bara sen när jag satte på den funkade inte minneskortet! Det stod att det inte var formaterat men det gick inte att formatera heller...killen på Nokias kundtjänst ba men det ska stå där! haha jaa men det står inte där! Ååh...köpte ett nytt minneskort till slut men det funkar inte förns man fixar nåt med en usb sladd o en sån har jag inte...väärt! Hoppas det funkar när jag lånar Fannys sladd...förstår ni att jag har nokia tune som ringsignal nu haha! Ja, vad ska man säga, livet är hårt ibland...

Sen har de inte hänt nåt mer i mitt liv, iallafall inget jag tänker skriva om här jo förresten, jag blev jättenöjd med håret, ljust o fint i sommar! Och på lördag kommer AnnSo hem!!! Wiie det ska bli riktigt kul! Mys och tjejmiddag

Inga kommentarer: