19 juni 2008

Really lovely day!

Förstår ni att den här dagen bara blir bättre o bättre...trodde att jag skulle jobba imorgon bitti kl.6, men jag fick reda på att jag inte ska det! Skööönt!

Unnade mig bara örhängen från Friis & Company idag, fyra par i ett Starkt av mig att inte köpa nåt mer! Har blivit en shopaholic och jag måste verkligen lägga ner, det är farligt!

Det var bara en negativ grej idag. Det här med Karma är nåt som inte alla bryr sig om, förstår ni. Vissa verkar må rätt dåligt o snackar ner andra för att själva känna sig bättre. Enligt mig framstår man bara som avundsjuk och bitter, men framför allt som en otroligt falsk person...men men, allt kommer fram till slut och det kommer komma tillbaka och bite you in the ass.

Tittade på slutet av 50 first date ikväll, romantiska filmer är bäst de va en skit skön låt på slutet, Israel Kamakawiwo`ole - Somewhere Over the Rainbow. Min nya favorit!


Nu är det snart sleepy time Hoppas det blir en lovely day imorn oxå

Inga kommentarer: