28 juni 2008

Dear diary

Sov till tolv idag, skönt med sovmorgon! Gick liksom upp kl 5 igår...eller jag blev faktiskt väckt tjugo i fem för att nån idiot busringde mig då Hur länge sen va det man gjorde sånt? 5 år sen typ? O det slutade inte där...idioten fortsatteringa nåra ggr till men jag klickade bara bort samtalet. Kunde inte somna om heller sen runt halv sex började idioten om...moget! Hade ett missat samtal vid två, slutade jobbet halv tre o kl tre ringde idioten igen o flåsade i mitt öra. Roligt, eller hur?


Igår kväll var jag o hälsade på Fanny i hennes nya lägenhet. Det va jättefint! Nu vill jag oxå ha en egen lägenhet!!
Vi började kolla på Saw 4 men den va så jäävla äcklig haha! Vem fan kommer på sånt?! Vi kollade på en annan film som hette Cloverfield istället. Skit töntig film om ett monster som attackerade Manhattan och som sköt ut massa bebis monster som såg ut som jättespindlar. Man fick se hela filmen genom en filmkamera som en kille bar på, man blev helt yr ibland...


Ikväll ska vi ut o äta ett gäng tjejer med AnnSo som kommer hem! Längtar som fan

Imorn jobbar jag, tidigt som vanligt. Längtar inte som fan.
Nu ska jag äta lite pizzarester, hade bra

Inga kommentarer: