15 juni 2008

Jag älskar söndagar!

Förut har jag känt av söndagsångesten som många har...helgen är slut, festen är över, man kanske är bakis o måste börja jobba igen på måndagen. Kanske är det för att jag inte behöver ha ångest för att jag inte festar som förut eller så har jag ångest jämt o inte känner av nåt särskilt på söndan jag jobbar ju ioförsig på söndagar nu, inte särskilt kul...förut va det skönt o kunna slappa på söndagar. Men iallafall, det jag älskar med söndagar nu förtiden är att hur jobbig helgen än varit så löser det sig alltid (peppar, peppar) på söndagen. Stämningen är mer avslappnad och man kan tänka efter lite mer tror jag...
Denna helg var jobbig, missförstånd o grejer ni vet, men idag löste det sig o jag är så glad! Måste erkänna att jag till och med bad en liten böd för att allt skulle bli bra, blir så frustrerad när allt blir fel hur man än gör!!!

Nu till en helt annan sak: Grymt rolig match ikväll mellan Tjeckien och Turkiet! Haha lagom händelserik på slutet...för er som inte såg så låg Tjeckien bra till med 2-0 tills Turkiet gjorde 2-1 i 74:e minuten, 2-2 i 78:e minuten, 3-2 i typ 88:e minuten!!! Inte nog med det, Turkiets målvakt blev utvisad! Han slog till en spelare bara sådär haha såg skit kul ut...förstod inte riktigt varför först för det visades inte, men man fick se reprisen sen. Bra att den svenska domaren hängde med ;) sen fick en turkisk spelare som satt på bänken gult kort oxå...hur som helst så vann dom så allt det spelade nog ingen roll :D o på eftersnacket va deras reporter i V-ås, vår underbara stad :P glöm inte Sverige-Ryssland nu på onsdag 20:45 om Sverige vinner spelar dom mot Holland på lördag!

Inga kommentarer: