18 juni 2008

Gooo Sweden!

Idag spelar Sverige mot Ryssland!Hoppas verkligen dom vinner annars blir de inge kul att kolla på EM mer. Plus att det blir så deppig stämning... undra vart man ska kolla på matchen nånstans..?


Jag längtar sååå mycket till den 25:e, då ska jag till frisören Har inte varit där sen den 7:e februari och det syns verkligen! Man känner sig inte särskilt het med en 5 cm utväxt haha...skönt att man inte behöver va så himla snygg höhö


Måste tipsa om en skit bra hemsida ifall man tappat nån del av mobilen eller om nån del blivit sliten. http://www.mytrendyphone.se/ . Jag tappade luckan på baksidan av min mobil o beställde ett nytt för 84 + 19 kr i frakt. Bra ju!


Igår gjorde jag o en kompis en riktigt god gärning! Vi hittade ett bankomatkort utanför ett höghus så vi gick in o kollade om det fanns nån i huset som hade samma efternamn som stod på kortet, o det fanns det! Vi gick upp o plingade på o frågade om det fanns nån som hette det förnamn som stod på kortet. Han bodde där o han blev skit glad! Snacka om att man blir glad o känner sig bra efter en sån sak

Inga kommentarer: