22 juni 2008

Unbelievable!

Nånting helt otroligt hände mig nyss! Imorse när jag skulle till jobbet kl. 6.30 såg jag att min cykel var borta...hade såklart glömt att låsa den! Har haft ångest hela dagen, inte som att jag kan köpa en ny bara sådär och jag använder den ofta nu på sommaren...

Kom hem o duschade, gick ut och åkte till Mcdonald's...när jag kommer hem igen och går in i trappen så får jag en chock och en ganska mirakulös överraskning...min cykel!!!

Är det inte helt underbart?!! Hur ofta händer det liksom? Den bara stod där i ett hörn, olåst. Blev helt överlycklig

Vet inte var den har varit under dagen men det spelar ingen roll! Vem det nu va som lånade den, lämnade tillbaks den och det är jag evigt tacksam för! Skrev en liten lapp om hur tacksam jag är o satte upp den på porten...
Tacka vet jag hederligt folk, det behövs i den här världen! Dagens ros till den här personen som håller med om att det är mer givande att ge (tillbaka) än att ta! God bless you


ps. Idag blev en rätt så härlig dag till slut. Som sagt, jag älskar söndagar...

2 kommentarer:

Anonym sa...

haha fan va glad man blir när sånt händer :D / Jesssss

Cec sa...

Det där är just en grej som inte händer.. fan! va! bra!