13 augusti 2008

The dark knight

Va på Batman filmen igår med min bror. Jag tyckte den va skit bra! Visst att de va, som många säger, mycket action men duuh det är ju en action film liksom. Heath Ledger va grym, skit rolig! Han kommer säkert få en Oscar. Undra hur han ska få den isåfall...well well, han ser väl den från himlen

En jätte läskig grej hände min kompis igår. Hon skulle öppna på sitt jobb kl. 10:00. Hon gick upp 7:15 och duschade. Hon blev helt kallsvettig o mådde konstigt. Sen skulle hon föna håret, men hela kroppen kändes fortfarande konstig. Hon öppnade alla fönster för att få luft. Efter ett tag (!) vaknar hon på golvet, fattar verkligen ingenting, vart hon är eller nånting. Hon går o sätter sig på soffan, kollar på klockan o då är den 10.55!!! Hon slänger på sig kläder, kutar ut o låser inte ens dörren. På vägen börjar hon inse att hon legat på golvet i flera timmar o att hon har jätte ont i huvudet. Förstår ni va läskigt?! Att bara svimma sådär helt utan att veta varför jag skulle åkt till akuten på en gång o varit livrädd för att det var nåt allvarligt...men hon jobbade hela dan, antagligen med hjärnskakning o allt...man blir ju orolig! Usch...hej elin om du läser haha

Nu ska jag på stan med Fanny! Have a nice day, dont' faint


1 kommentar:

Anonym sa...

Kika gärna in i min blogg. Tips på ny sminkning varje dag. Alla tipsen hittar du samlade i sidokolumnen! :)
Kram Malin