07 augusti 2008

Äntligen något värt!

Ikväll bjöd jag över Cecilia och Fatima på filmkväll! Vi kollade på "American Crime", skit bra! Hann inte kolla på "Vänner för livet", får bli en annan dag...underbart mysigt med tjejsnack (inte skitsnack, big difference) med två sanna vänner! Här är två bilder som Fatima tog, sann bloggerska som hon är med kameran i högsta hugg


Cecilia o jag upp för mördar backen!



Laddat upp med chips o godis! Of course, you know me


Nu är det läggdags, sweet dreams

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jag hade det jätte trevligt!
Så härligt o bara sitta o prata och ta det lugnt så där!!!
Jag förväntar mig att ni kommer o hälsar på!!

Leave sa...

Ja det är klart, jag kommer så fort jag kan ;)

Anonym sa...

Ja det är så trist att någon kan ha rätten att göra slut på ett förhållande som man är två om, men allting händer av en anledning, och det finns en liten mening med allt. Man går vidare, även fast det gör ont, och kanske tar det tid. Men någonstans blir man lycklig och hel igen och man lär sig på vägen. Ha en fin dag, Kramar Towa