23 augusti 2008

Tack för underbara människor!

Har haft två tråkiga dagar. Igår efter jobbet va jag irriterad och kunde inte va riktigt trevlig mot någon. Kände mig bara bitter på allt. Idag vaknade jag vid halv tolv, gick o la mig i mammas säng, vet inte varför. Vaknade sen av att mamma sa att det va mat. Hon hade lagat bacon burgarna vi fick på jobbet igår. Sen har jag varit helt seg o inte haft nån energi på hela dan för att jag sov för länge. Jag brukar må dåligt om jag vaknar efter kl tio eller somnar om, vaknar med huvudvärk o en konstig känsla i hela kroppen då. Tror det blev så efter att jag började jobba tidiga mornar, förut kunde jag sova hur länge som helst...o de gjorde jag idag, sov till klockan fyra! Usch...men vissa kan verkligen göra allt bättre med att bara ringa o prata lite. Skönt, tack!
Ångesten släpper lite när man vet att allt inte är helt hopplöst. Nu måste jag sova snart igen, efter filmen "Beyond borders", bra film!
, and understanding

Inga kommentarer: