31 augusti 2008

Love of my life, you are my friend

Köpte dehär skorna igår på Zara (snott bilden från tradera). Typ 11 cm klack haha får se om jag klarar av att gå i dom. Men dom va så fina, jag kunde inte låta bli!


Tråkigt att de är så otrevliga i vissa butiker i Stockholm. Om man inte klarar av stressen kanske man inte ska jobba i butik till och med tanterna på H&M i Västerås är trevligare! Men men...det va kul o träffa Yassi och Nrj in the park va jättebra! Madcon, Ida Corr och Lazee var bäst! Men precis som på the voice konserten var det vi bland hundratals 15-åringar. Som tur var var dom nåra hundra färre den här gången! Hade köpt biljett hem till tåget som gick 22:07, men vi struntade i att ta det eftersom Lady Gaga inte uppträtt. Fick köpa en ny biljett på tåget för 170 kr, lite surt kan man inte bara förbise sånt, jag hade ju ändå köpt en biljett...skulle jag lätt gjort om jag jobbat som biljettkontrollant! Haha va bra de skulle gå då. Nej men allvarligt kan man inte låta det gå, en gång liksom.

Jaja, nu ska jag ta vara på den här underbara dagen!

If you love someone, set them free. If they come back they're yours. If they don't, they never were

1 kommentar:

Anonym sa...

Snyyygggggaste skorna!!! Puss