30 augusti 2008

Helgen

Det blev en liten utgång igår faktiskt! Det va några från jobbet som hade planerat en avslutningsfest eftersom några av oss slutar, så jag o min bror va på förfest på hammarby sen åkte vi till pluto där jag träffade Elin. Men sen tappade jag bort henne o vid kl ett drog jag hem med bussen...haha så roligt va det! Nej men det va faktiskt kul sådär men jag va inte taggad innan o sen när jag väl va där va de inte värsta grejen så jag tänkte att de va lika bra o åka hem o sova Hade ju vart uppe sen halv fem så jag va trött. Låg o väntade på ett samtal jag aldrig fick hehe...men sen sov jag o hade massa konstiga drömmar, usch...
Nu måste jag äta frukost o göra mig i ordning lite sen ska jag till Stockholm är där typ tre, då ska jag träffa Yasmin. Sen kommer Elin och hennes lillebror runt sju. Vi ska på Nrj in the park Men den här gången ska vi ta tåget hem kl tio, blev så sent förra gången. Så nu vet ni va jag har gjort o ska göra Hade så kul i helgen, om ni är i Västerås lär ni ju gå o se Tomas Ledin, Veronica Maggio och Vincent på löga. Hade velat se Veronica Maggio, hon är grymt bra! Well well, nu får jag se Lady Gaga, Ida Corr (yeey), Madcon, Dollarman (han som sjunger i Bob Sinclar - Rock This Party), Lazee, Swingfly, Crossfire mfl. Herrå!

Inga kommentarer: