20 augusti 2008

Oh la la!

Innan jag gick till Aqva för att färga brynen o fransarna så gick jag förbi H&M eftersom jag fått 550 kr där (det lönar sig ibland att vara shopaholic ibland)...hittade iallafall de här två mössorna för 49,50 kr styck! Bra va?!




Såhär blev resultatet på Aqva, vet inte om de syns så mycket på bilderna, jag ser bara läskig ut. Nu ser det ut som att jag har sminkrester kvar, sådär som de blir när man tvättat bort sminket med bara vatten. Men jag blev jätte nöjd, skönt att äntligen ha ögonbryn som syns! 100 kr för brynen och 150 kr för fransarna.



Om man böjer fransarna lite o använder dom här två bronze krämerna från apoteket så kan man va "naturlig" o fräsch utan smink..yeey!

Bronze krämen är en färgad dagkräm, och bronze gelen är lite som en brunutansol fast man får färg på en gång. Man kan sola med dom oxå om man vill de, jättebra ju!
Håller på att ladda upp lite videos från the voice konserten, tar de i nästa inlägg

2 kommentarer:

Cec sa...

va de en före och efter bild ? eller va det bara bilder på hur det blev efter ? ja menar man ser dig ju aldrig osminkad så svårt att avgöra. tudeluuu

Leave sa...

hehe nej de va bara efter bilder, tänkte inte på att ta kort innan :)