02 augusti 2008

Work it!

Har jobbat hela den här veckan, 6 dagar i rad! Ledig idag o sen blir det jobb imorn igen. Slitsamt men det är ju några extra tusen lappar Brukar bara jobba fredagar och söndagar men den här veckan jobbade jag 4 dagar extra o det känns vill jag lova! Har somnat varje dag när jag kommit hem från jobbet. Har verkligen försökt att inte somna för att jag ska vara trött på kvällen men jag har somnat mot min vilja...igår somnade jag klockan åtta, nio nångång o sen vaknade jag inte mer...hoho jo det gjorde jag ju. Först klockan fem eftersom jag brukar gå upp då, sen vaknade jag klockan elva. Man kan ju tro att det va skönt men det va det faktiskt inte. Kändes som att jag sovit för länge, hade ont i huvudet o det roliga var att hela min armar skakade! Överansträngda som bara den, blev lite svårt att plocka ögonbrynen o måla eyeliner haha...skulle kunna jobba den här veckan oxå om det behövs, men innerst inne hoppas jag att jag får vara ledig. Man är ju bara mänsklig...

Händer inget speciellt kul nuförtiden...jo en grej igår, jag fick toalettlocket i huvudet haha de va lite kul "Hur då" undrar ni kanske...jag epilerade mina ben över toan så det skulle åka ner där sen skulle jag epilera armarna o när jag skulle sätta mig på knä fick jag locket i pannan! Haha satan va det gjorde ont, tror jag fick en liten bula


Kul väder på min lediga dag, eller hur? Va med Fanny på stan en stund, det va 50% rea på massa ACO produkter på apoteket, ett tips om ni behöver rengöringslotion, krämer o kropslotion o sånt

1 kommentar:

C i s s i sa...

heh nu jävlar liv får du varva ner när du epilerar dig haha, får toalocket i pannan o har dig :) buse